بنگر خطاب به رويانيان: سيدجلال را می‌آورم به شرطی كه شيث يا نصرتی نباشند!
 
پاتوق قرمز
ارتش هواداران دو آتشه پرسپولیس

 




تصویرمحمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در هفته‌هاي اخير چندبار با محسن بنگر مدافع سپاهان صحبت كرده و بنگر به احتمال فراوان فصل آينده پيراهن سرخ پرسپوليس را برتن خواهد كرد.
به گزارش سايت گل، بنگر رابطه نزديكي با رويانيان دارد و همين موضوع باعث شده كه مديرعامل پرسپوليس از مدافع سپاهان بخواهد كه او سيدجلال حسيني را هم به پرسپوليس بياورد. بنگر در صحبت‌هايي كه با رويانيان داشته، به او گفته كه مي‌تواند سيدجلال را هم راضي كند تا همراه خودش به پرسپوليس بيايد ولي او پيشنهاد عجيبي به رويانيان داده است.
بنگر دوست ندارد در صورت آمدن پرسپوليس جايگاهش تهديد شود. او به رويانيان پيشنهاد داده كه اگر قرار باشد علاوه بر خودش، سيدجلال را هم به پرسپوليس بياورد اين تيم بايد از بين محمد نصرتي و شيث رضايي يك بازيكن را كنار بگذارد. حالا بايد ديد باشگاه پرسپوليس براي تقويت خط دفاعي‌اش چه تصميمي خواهد گرفت و چه بازيكناني را كنار خواهد گذاشت. 
 
  •  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش امدین
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ هواداران پرسپولیس و آدرس perspoliseha1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان